مشاوره ازدواج بهترین راه حل!
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

مشاوره ازدواج با مشاور روانشناس مجرب می تواند به انتخاب صحیح شما کمک کند و موجب شود شما به خوشبختی امیدوار باشید. روانشناسان و مشاوران روانشناسی معتقدند ازدواج موفق مى تواند باعــث کاهش رفتارهاى غیر اخلاقى و ایجاد بهداشــت روانى گردد و مهم تــر از همه کاهش خود ارضایى، مزاحمت هاى خیابانى، هوسرانى و رفیق بازى و شرکت در شب نشینى ها، کاهش متلک ها و چشم چرانى ها و سست شدن باورهاى مذهبى است. در جهان کنونی مشاوره نقش بسزایی در پیش برد بسیاری از اهداف مهم زندگی دارد.

تاثیر مشاوره ازدواج در زندگی
یکی از اهداف مهم درزندگی هر فردی ازدواج است.مشاوره ازدواج توسط مشاور مجرب و دانا می تواند موجبات انتخاب درست در ازدواج و محکم شدن زندگی هر زوجی شود. مشاوره ازدواج می تواند آرامش خاطری برای جوانان از جهات تضمین آینده آن ها باشد.

مشاور ازدواج طی چند جلسه صحبت و هم کلام شدن با زوج و یا زوجین می تواند کمک های بی نظیری به نمایان شدن راه ها و انتخاب های صحیح ازدواج برای جوانان باشد.
مشاوره قبل از ازدواج نقش مهمی را در خوشبختی هر فردی ایفا میکند.
با ازدواج نیمى از دین انســان از شــر شیطان حفظ مى شود و انسان با بهره مندى از این امنیت مى تواند به حفظ نیم دیگر خود بیاندیشــد. همچنین مســئولیت پذیرى، پرهیز ازخودکامگى، آسایش روانى، گسترش روابط انسانى و به تبع آن تجربه اندوزى و ایجاد دوستى هاى ارزشمند از دیگر فضائل ازدواج به شــمار مى رود، حتى از بعد ارزش شناســى جنسى نیز مى توان گفت که ازدواج به عنوان یک امر مقدس و به عنوان یکى از اساســى ترین راهکارهاى ارضاى غریزه جنســى مى تواند در رأس ارزش ها قرار گیرد، زیرا عفت، پاکدامنى، خویشــتندارى، و به طور کلى سلامت جنسى جز در بستر ازدواج مناسب و صحیح امکان پذیر نیست. همچنان که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر کسى براى خواستگارى دختر شما آمد که از اخلاق و دینش راضى هســتید، او را تزویج کنید. اگر چنین نکنید در زمین فتنه و فســاد بزرگ واقع خواهد شد. مشاوره ازدواج در دنیای کنونی امری واجب و لازم در جهت خوشبختی هر فرد می باشد.

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-مشاوره ازدواج بهترین راه حل!





:: برچسب‌ها: مشاوره ازدواج , سایت مشاوره ازدواج , مرکز مشاوره ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: