آموزش مسائل جنسی
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

منش و شخصیت جنسی به چه صورت است؟ و ادراک هیجانی باعث چه تغییراتی بر روابط جنسی دارد؟

روش جنسی و یا زندگی زناشویی چیصست؟

شخصیت جنسی اشخاص با هویت جنسی شان متفاوت است به طور واقع هویت جننسی از اجزاء مهم زندگی جنسی اشخاص است. هویت جنسی شاخص ترین جزء زندگی جنسی انسان است. بنابراین هرگز شخصیت جنسی را با شهوت مساوی شهوت جنسی ندانید. کم نیستند کسانی که جهت مقابله با شهوت جنسی و پیشگیرییس از شهوت به غلط با شخصیت جنسی خود مقابله کرده و مانع از آن می شوند و در نهایت به شخصیت شان در در تمام عمرشان آسیب وارد می سازند. نکته کلیدی که اصلا نباید از نظر دور داشته شود این مطلب است که اجتماع، انسانیت و دین بر سلامت جنسی اشخاص بسیار تاکید دارند.

اشخاص در صورتی رفتار جنسی طبیعی و روابط جنسی موفق خواهند داشت که در تمامی مراحل زندگی جنسی خود را به شکل درست طی کنند و اکنون زندگی طبیعی داشته باشند.

شخصیت جنسی و زندگی جنسی دارای پنج مرحله است که حتما تمامی آنها باید طبیعی و ننرمال باشد تا شخص در نهایت یک رفتار جنسی نرمال و طبیعی داشته باشد.. پنج مرحله عبارت است از:

هویت جنسی،
سوگیری جنسی
میل جنسی
وظیفه جنسی
رفتار جنسی
قبل از اینکه به مرحله عملکرد جنسی برسیم باید نسبت به سلامت جنسی خود در طی چهار لایه مطمئن شویم. در ادامه به پنج مرحله از زندگی زناشویی و جنسی پرداخته می شود.

هویت جنسی

آیا من دخترم یا پسر

مهم ترین و پایه ایی ترین مسئله در رابطه با زندگی جنسی یک شخص این است که آیا من دختر یا آیا من پسرم. اگر شما از این مسئله اطمینان داشته باشید و این مسئله را بدون هیچ شک و شبهه ای نسبت به خودتان قبول داشته باشید می تواند تشخیص داد که شما نسبت به این لایه مشکلی نندارید. یعنی از هویت جنسی سالمی برخوردار هستید.

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-آموزش مسائل جنسی





:: برچسب‌ها: آموزش جنسی , شخصیت جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: