نوشته شده توسط : Dr. Dalake

در ابتدای ادواج و آغاز زندگی مشترک، زوجها در رابطه هایشان در حال آشنا شدن با خصوصیات همدیگری هستند و میل و رغبت زیادی در کشف محدوده ها و مرزهای یکدیگر دارند و با نوازش و رابطه ی عاطفی میل خود را نسبت به همسر نشان می دهند، به طرف مقابل نشان می دهند که احساس زیادی نسبت به او دارد.

در این دوره، زندگی مشترک رغبت و میل و گرمی و انرژی بسیار زیادی دارد و انباشته از معاشقه های طولانی مدت است. روابط باشور هیجان و حرارت همراه است.

ولی پس از گذشت چند ماه یا سال ز رابطه زناشویی، رابطه از شور و هیجان کمتری برخوردار شده و از شدت هیجان آن کاسته می شود. این اتفاق به این دلیل است که شور و هیجان طرفین برای برقراری رابطه جنسی کاهش یافته و دیگر روابط جنسی مثل قبل لذت بخش و جذاب نمی باشد.

در ابتدا رابطه ی جنسی از لذت بیشتری برخوردار است زیرا در آن در آغوش کشیدن و بوسه و نوازش و لمس کردن بیشتر است ولی زوجها پس از گذشت چند سال از زندگی مشترک دیگر این کارها را برای یکدیگر انجام نمی دهند. یا این اتفاق به ندرت روی می دهد. و بسیار کم پیش می آید که شیطنت به خرج داده یا یکدیگر را در آغوش گیرند.

زوجها دیگر مانند گذشته یکدیگر را لمس و نوازش نمی کنند. به نظر می رسد که تنها برای برطرف شدن نیاز جنسی شان یکدیگر را در آغوش می گیرند و وارد رابطه جنسی می شوند و هیچ چیز دیگری برایشان مهم نیست. در صورتی که رسیدن به ارضا تنها بخشی از رابطه ی جنسی است.

ولی زوجها این توانایی را دارند که آن شور و شوق ابتدایی دوره ماه عسل را بازگردانند و تنها ابزاری که به آن نیاز دارند معاشقعه و پیش نوازی است.

وقتی که زوجها به مرحله پیش نوازی برسند، نسبت به یکدیگر از تحریک پذیری بالایی برخوردار خواهند بود. در واقع معاشقه بخش مهمی را از رابطه جنسی موثر و موفقیت آمیز را شکل می دهد. و باعث می شوند که دو طرف بیشتر تحریک شوند. و ابزار و ترفند کوچکی است که میل همسرتان نسبت به شما بیشتر شود. زمانی که به بستر می روید و بدون مقدمه وارد رابطه جنسی می شوید انتظار نداشته باشید که تحریک شوید و یا رضایت همسر را برآورده سازید. امکان دارد یکی از طرفین ارضا شود ولی باید نیمی از وقت خود را صرف تحریک خود و یا طرف مقابل کند. این حرکت فاصله ی زیادی با یک پیش نوازی عاشقانه دارد.

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-پیش نوازی و عشقبازی در زندگی مشترک





:: برچسب‌ها: معاشقه , پیش نوازی قبل از رابطه جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: