۱۰ راه حل جدید برای داشتن ارتباط جنسی بهتر
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

برای رابطه جنسی بهتر و سکس بهتر باید چه کنیم ؟
بسیاری از افراد تمایل دارند که در زندگی خود به مرور سکس بهتری داشته باشند. در ادامه با ما همراه شوید و مقاله را بخوانید، امیدواریم این راه حل ها به کار شما بیایند.

برای داشتن سکس بهتر ما اینجا در مورد چیزهایی که می خواهید مانند روش های معاشقه جدید، پوزیشن های جدید یا بدنی بانشاط مطالبی نیاورده ایم. در هریک از این موارد لزوماً باور نادرستی وجود دارد اما اگر مشکلاتی در ساخت رابطه تان، خودانگاره، سبک ارتباط یا حس مالکیت وجود دارد یقین داشته باشید که آن بازی ها، پوزیشن ها و عادات شخصی کمکی به هر یک از این موارد نخواهد کرد. آیا سکس بهتر به معنای ارگاسم بیشتر است؟ یا داشتن سکس های مکرر که شما به ویژه از آن لذتی نمی برید؟ فعالیت های غیرمعمول دارای ارزش سمبولیک زیادی است، اما اساساً لذت بخش نیست؟ نه، ترجیحاً سکس بهتر به معنای داشتن آرامش بیشتر، احساس کفایت، اعتماد به شریکتان، تمرکز بر احساسات بدنی تان و تنظیم لوجیستیک های اتاق خواب (دما، نظافت، خلوت و…) برای به حداکثر رساندن آرامش خاطرتان است.

راه حل های داشتن سکس بهتر
با وجود چالش های ذهنی بسیار در این حوزه، با این حال روش هایی وجود دارد که بتوانند به شما برای داشتن سکس بهتر در سال جاری و فراتر از آن داشته باشید.

1- هنگام آمیزش از روش های معتبر پیش گیری از بارداری استفاده کنید

جلوگیری طبیعی، امیدواری و گفتن اینکه ما فکر نمی کنیم باردار شویم روش های قابل اطمینانی نیستند. وازکتومی را در نظر بگیرید. تأثیری بر نعوظ و انزال ندارد، و هم چنین نمی تواند زیانی برای مردانگی شما داشته باشد و ندارد. روش های هورمونی بدون مصرف قرص پیشگیری را مد نظر قرار دهید، مانند ایمپلنت ها یا روش های تزریق آمپول. آنها عملی و بدون درد می باشند و موجب افزایش وزنتان نیز نمی شوند. یا آی یو دی که می توانید یکبار آن را نصب کنید و تا چند سال از آن استفاده کنید. همه این روش ها معجزه های مدرنی می باشند.

2- به یاد داشته باشید که افراد دگرجنس خواه در مورد آمیزش جنسی هم جنس خود کنجکاو هستند.

نه تنها آنها کنجکاوند بلکه ممکن است از تماشای فیلم های پورن همجنس بازی لذت ببرند، گرایش به سکس با همجنس خود دارند و شاید حتی شخص هم جنس خود را ببوسند و با آنها رابطه جنسی دهانی داشته باشند. این چنین افراد هتروسکشوال نیاز به طبقه بندی خاصی ندارند، آنها فقط هتروسکشوال ها هستند.

3- سؤالاتی دارید؟ از پزشک خود بپرسید.

از پرشک خود سؤالاتی مانند آنکه شما دارای رابطه های جنسی دیگری هستید و همسرتان نمی داند یا آن که شما زیاد سیگار می کشید یا از بوی همسرتان احساس خوشایندی ندارید و یا تنها از طریق رابطه دهانی به اوج جنسی می رسید، را بپرسید.

آیا فکر می کنید که برای پزشک شما صحبت از رابطه جنسی راحت نیست؟ باید به فکر پزشک دیگری باشید….

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-۱۰ راه حل جدید برای داشتن ارتباط جنسی بهتر





:: برچسب‌ها: ارتباط جنسی بهتر , راه های بهتر کردن معاشقه , روش های داشتن سکس بهتر ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: