بهترین مشاوره نوجوان در تهران
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

بهترین مشاوره نوجوان در تهران در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان ملاقات کنید. در جریان رشد انسان، سال های حساسی وجود دارد که تاثیر خود را بر تمام مراحل زندگی می گذارد، سال های نوجوانی از این دوران های مهم است.

نوجوانی دوران گذار از مرحله ی کودکی به بزرگسالی است و مانند همه ی دوران های گذار، با مشکلات، تعارض ها و بحران هایی همراه است.

همچنین امروزه تغییرات زیستی، فن آوری، اقتصادی، اجتماعی در زندگی نوجوانان روی داده که منجر به نیازهای متفاوت مخصوص این گروه سنی شده است.

به همین دلیل بسیار مهم است که والدین با مسائل اساسی دوران نوجوانی آشنا باشند و نسبت به نحوه ی برخورد صحیح با فرزند نوجوانشان آگاهی داشته باشند. در این شرایط روانشناسی که در حوزه ی نوجوان فعالیت دارد بسیار می تواند یاری گر والدین و نوجوانان باشد.

بهترین مشاوره نوجوان در تهران
قبل از پرداختن به مشاوره نوجوان و معرفی وظایف و حیطه های کاری آن نیاز است که در ابتدا با مشکلات پیش روی نوجوانان آشنا شویم تا بهتر بتوانیم به اهمیت دریافت کمک از مشاور نوجوان پی ببریم.

چرا باید به بهترین مشاوره نوجوان در تهران مراجعه کنیم ؟
دوران نوجوانی و تغییرات آن

دوران نوجوانی از سنین 12 سالگی تا 20 سالگی را شامل می شود.

به جرات می توان گفت نوجوانی دوران بحران است، نوجوان در این مرحله با تغییرات بسیار سریع جسمانی، روانی، عاطفی، شناختی مواجه می شود که همه ی این تغییرات سریع می تواند برای نوجوان بسیار تنش زا باشد، به این دلیل که نوجوان به یکباره به آگاهی ناگهانی می رسد و همین امر می تواند سبب رفتارهای پرخاشگرانه و انزوا گرایانه درنوجوان شود.

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-بهترین مشاوره نوجوان در تهران





:: برچسب‌ها: آدرس مرکز مشاوره نوجوان , شماره روانشناس نوجوان تهران , بهترین مشاوره نوجوان ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: