بهترین مشاور فردی در تهران
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

بهترین مشاور فردی در تهران
انتخاب بهترین مشاوره فردی در تهران به دلیل اهمیتی که در بهبود زندگی شخصی شما دارد بسیار ضروری است. از این رو بهتر است در ابتدا با مشاوره فردی، ابغاد آن، اهدافی که دارد آشنا شوید و بدانید که بهترین مشاوره فردی در تهران در چه مورادی و به چه صورت می تواند به شما کمک کند.

مشاوره چیست ؟

مشاوره نوعی ارتباط کلامی و غیر کلامی هدفدار است که به فرد در بهبود شیوه ی زندگی کمک می کند.

انواع مشاوره

تقسیم بندی مشاوره از جهات خاصی مانند موضوع و یا تعداد صورت می گیرد. در تقسیم بندی مشاوره از نظر تعداد، هم تعداد مشاور مطرح است هم تعداد مراجعه کنندگان.

اگر تعداد مشاور و مراجع یک نفر باشد نام این مشاوره، مشاوره ی فردی است و اگر تعداد مشاور یا مراجع بیش از یک نفر باشد، به آن مشاوره ی گروهی می گویند. در این بین انتخاب بهترین مشاور فردی در تهران می تواند تاثیر به سزایی در روند مشاوره داشته باشد.

مشاوره فردی چیست؟
مشاوره ی فردی، یک محیط درمانی است که افراد، در آن، بدون ترس از قضاوت شدن مسائل و مشکلات خود را با یک فرد متخصص بیان می کنند و به کمک درمانگر ریشه ی مشکل و راه حل آن را پیدا می کنند.

به طور کلی می توان گفت مشاوره ی فردی شرایطی را برای مقابله ی افراد با مشکلات روانشناختی شان فراهم می کند و زمینه ی مناسب را برای تغییر و تحول فردی ایجاد می کند.

انواع مشاوره ی فردی
1-مستقیم

در این روش مشاور، بیشترین فعالیت را دارد، در واقع محوریت بحث، در دست مشاور است و مشاور از تکنیک های درمانی و فنون مشاوره، استفاده ی زیادی می کند.

منبع:  مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-بهترین مشاور فردی در تهران





:: برچسب‌ها: مشاوره ی فردی , بهترین مشاور فردی , مشاور فردی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: