بهبود رابطه بعد از خیانت همسر
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

در سالهای اخیر، داستان ها و روایت های زیادی از خیانت همسران به یکدیگر می شنویم که این خیانت ها می توانند دلایل متعددی داشته باشند حال سوال این است که بهبود رابطه بعد از خیانت همسر چگونه است؟

شاید خیلی از افراد معتقد باشند که، ادامه ی زندگی با همسری که خیانت کار است غیرممکن است و باید هرچه سریع تر به آن رابطه خاتمه داد، ولی در این بین، افردی هستند که با وجود آگاه شدن از خیانت همسرشان، به فکر بهبود رابطه هستند.

بهبود رابطه بعد از خیانت
تصمیم گیری در این مورد به شرایط فرد و باورهای فرد در مورد زندگی مشترک و همچنین تلاش همسر خیانت کار برای جبران، بستگی دارد.

نمی توان به طور قطع گفت که کدامیک از این دو گروه تفکر درستی دارند و کدامیک غلط، در واقع درست و غلطی در این مورد وجود ندارد و هر شخصی در این شرایط، حق تصمیم گیری بر اساس عقاید خودش را دارد.

ولی چیزی که مهم است به آن توجه شود این نکته است که اگر شخصی از خیانت همسر خودش آگاه شد، سعی نکند در لحظه تصمیم بگیرد و برای تصمیم گیری در این مورد به خودش زمان بدهد.

بهبود رابطه بعد از خیانت همسر

بهبود رابطه بعد از خیانت همسر
اگر شرایطی ایجاد شد که متوجه شدید همسرتان به شما خیانت کرده است، در ابتدا به ویژگی های همسر و همچنین شرایط زندگی تان توجه کنید و سعی کنید در ذهنتان این نکته را بررسی کنید که آیا خیانت کردن همسرم به مشکلاتی در زندگی مان بر می گردد یا اینکه این یک ویژگی ذاتی یا اختلال در همسرم است.

منبع:  مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-بهبود رابطه بعد از خیانت همسر





:: برچسب‌ها: بخشش همسر خائن , بخشیدن زن خائن , گذشت از خیانت شوهر ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: