11 کار در رابطه خیانت محسوب می شود؟
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

آیا شما کمی گیج شده اید که مورد خیانت قرار گرفته اید یا نه ؟

چه در حال حاضر در یک رابطه هستید و چه امیدوارید که در آینده با آن رابطه داشته باشید، باید مطمئن شوید که این خط را در اولین فرصت ممکن ترسیم کرده اید…

روشن بودن در مورد اینکه چه چیزی تقلب در نظر گرفته می شود و چه چیزی از شروع کار نیست، می تواند بار کلی از درد را نجات دهد.

اگر به شریک زندگی خود خیانت کنید یا برعکس، می تواند آسیب و درد بسیار زیادی را هم به شما دو نفر و هم به دیگر افراد مهم زندگی شما وارد کند.

اگر تا به حال به شما خیانت شده باشد، به خوبی می‌دانید که چقدر می‌تواند ویران‌کننده باشد، و برای برخی افراد، یادگیری دوباره اعتماد کردن در آینده چقدر سخت است .

هیچ دو رابطه ای مثل هم نیستند و من در مورد اشتباهاتی که ممکن است در گذشته مرتکب شده باشید قضاوت نمی کنم…

اما، اگر به کسی که دوستش داشتید خیانت کرده اید، اگر با خودتان صادق باشید، ممکن است گناه آن همچنان عمیقاً شما را آزار دهد.

اصولاً وقتی به اعتماد خیانت می شود، هیچ کس به خوبی از آن بیرون نمی آید.


خیانت در حد پیامک - نشانه خیانت
خیانت در حد پیامک
خیانت در حد پیامک
اعتماد پایه اصلی هر رابطه انسانی است، چه عاشقانه و چه غیر عاشقانه، هر کسی که جذبش می‌شوید و قوانینی را که با کسی که دوستش دارید تعیین می‌کنید.

حتی در روابط چندهمسری، که اغلب درک آن برای افراد کاملاً تک‌همسر دشوار است، همیشه خطوط کشیده می‌شوند و افراد درگیر در صورت عبور از این خطوط، احساس آسیب و خیانت خواهند کرد.

اما، برای اهداف این مقاله، می‌خواهیم در نظر بگیریم که فرد «متوسط» در یک رابطه تک‌همسری در فرهنگ غربی چه چیزی را ممکن است تقلب بداند.

ما سعی خواهیم کرد یک حد وسط ایجاد کنیم، زیرا همیشه دیدگاه‌های افراطی وجود دارد.

از این گذشته، افرادی هستند که شریک زندگی خود را متهم می کنند که فقط به خاطر نگاه کردن به پسر یا دختر دیگری به آنها خیانت کرده است، و افرادی هستند که اگر شریک زندگی آنها شخص دیگری را ببوسد، پلک هم نمی زنند.

به منظور ارائه نوعی راهنمای مفید برای کسانی که مطمئن نیستند که چقدر دور است و در واقع چه چیزی تقلب است، من در اینجا خطی را در شن و ماسه ترسیم خواهم کرد.

فقط به یاد داشته باشید که اگرچه ممکن است نتوانید برخی چیزها را به عنوان خیانت تمام عیار برچسب گذاری کنید، اما همچنان می تواند به عنوان خیانت در اعتماد تلقی شود، که ممکن است برای شریک زندگی شما بخشش آن دشوار باشد.

البته، هر زوجی باید در ابتدای رابطه خود بفهمد که چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست .

6 چیز که لزوماً به عنوان خیانت شناخته نمی شوند (از نظر روانشناسان غربی)
موارد ذکر شده در این بخش دارای لایه های زیادی هستند. در بسیاری از موارد، آنچه در واقع انجام می دهید مهم نیست، بلکه هدف اصلی شما چیست.

برخی افراد ممکن است این چیزها را تقلب در نظر بگیرند، برخی دیگر ممکن است نه. این به شما و شریک زندگی شما بستگی دارد که در مورد آنها چه احساسی دارید.

1. معاشقه خیانت تلقی می شود؟
کمی معاشقه معصومانه نباید مشکل بزرگی باشد، و بسیاری از ما با اعضای جنسی که ناخودآگاه جذب آنها شده ایم معاشقه می کنیم…

منبع:کانون مشاوران ایران-11 کار در رابطه خیانت محسوب می شود؟





:: برچسب‌ها: خیانت , علائم خیانت , نشانه خیانت ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: