آیا رابطه شما به ازدواج ختم می شود؟ | چه روابطی برای ازدواج مناسب نیستند
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

آیا رابطه شما به ازدواج ختم می شود؟ روابط نامناسب برای ازدواج باعث صدمات و هدر دادن زمان و انرژی می شود و جز افسوس، پیامدهای دیگری را به همراه خواهد داشت. در این مقاله به بررسی این روابط پرداخته می شود.

امروزه برخی از روابط به اشتباه به عنوان عشق شناخته می شوند اما توجه داشته باشید که هر رابطه ای برای ازدواج مناسب نمی باشد و ازدواج ناموفق آسیب هایی را به همراه دارد که تا مدت ها گریبان گیر افراد خواهد شد هر کدام از افراد برای ازدواج شان معیارهایی دارند و بر اساس معیارها، وارد رابطه می شوند اما گاهی اوقات این روابط پایه و اساس نامناسبی دارد.

مشاوره قبل از ازدواج بسیار توصیه می شود زیرا باعث شناسایی افراد نامناسب برای ازدواج و هم چنین جلوگیری از عمیق شدن روابطی که احتمال جدایی و طلاق در زندگی مشترک می شود، در ادامه این مقاله به بررسی مهم ترین روابط نامناسب می پردازیم تا در این خصوص اطلاعات شما افزایش یابد.

چه روابطی برای ازدواج مناسب نیست؟
روابطی که برای ازدواج مناسب نیستند شرایط را از لحاظ بعد عاطفی و روانی دشوارتر می سازد و تصمیم گیری منطقی را برای فرد سخت تر و غیرممکن می کند، از طرفی این روابط زود و سریع حیات زندگی زناشویی را تهدید می کند در ادامه این مقاله به برخی از مهم ترین روابطی که برای ازدواج مناسب نیستند می پردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

1. روابطی که برای ازدواج مناسب نیست، عشق یکطرفه
یکی از روابط نامناسب برای ازدواج رابطه ای می باشد که شما عاشق طرف مقابل تان می باشید اما او زیاد علاقه ای به این رابطه ندارد و شور و شوقی نشان نمی دهد و از ندیدنتان بی قرار نمی شود، شاید شما فکر کنید که عشق شما برای ازدواج کافی می باشد اما توجه داشته باشید که عشق و محبت یک طرفه کافی نیست و باعث می شود روابط در زندگی مشترک از تعادل خارج شود و افرادی که اصرار به عشق یک طرفه دارند به طور معمول به خاطر آسیب هایی است که در دوران کودکی به آن ها وارد شده است.

به طور مثال در دوران کودکی عشق و محبتی را دریافت نکرده اند و ناخودآگاه شان در جستجوی عشق و دوست داشته شدن می باشد.

2. روابطی که برای ازدواج مناسب نیست، تظاهر به عشق
در این رابطه طرف مقابل بیشتر به شما عشق می ورزد و در این شرایط شما تظاهر به عشق و ابراز علاقه می کنید اما از دورن خود خبر دارید که نگرش شما به رابطه تان عشق نمی باشد و تنها یک تظاهر است، در این شرایط رابطه تان از مسیر و تعادل درست خارج می شود.

توجه داشته باشید که عشق لازمه یک زندگی مشترک می باشد و در صورتی که بدون علاقه ازدواج کنید هم خودتان اذیت خواهید شد و هم طرف مقابل تان دچار آسیب روحی می شود.

منبع:کانون مشاوران ایران-آیا رابطه شما به ازدواج ختم می شود؟ | چه روابطی برای ازدواج مناسب نیستند





:: برچسب‌ها: عشق یکطرفه , روابط نامناسب برای ازدواج , ازدواج ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: