درمان خیانت
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

درمان خیانت زناشویی یکی از مبهم ترین مشکلات ارتباطی در زوجین است. برخلاف درک اکثریت جامعه، این یک واژه بی اهمیت نیست و با سادگی ظاهری زندگی مشترک می تواند نجات یابد و مسیر خیانت محو شود.

نحوه درمان خیانت
با مرور صفحات وقایع روزنامه ها، زمانی که سابقه زندگی خانوادگی در مجلات را مطالعه می کنید.به سینما می روید و فیلم را می ببینید، سریال تلویزیونی را تماشا می کنید. دلایل طلاق عاطفی را دنبال کنید و آمار طلاق را ببینید. شما با یک واژه بیش از حد مواجه خواهید شد: خیانت زناشویی.

البته، این اصطلاح ممکن است از دیدگاه های مختلفی مورد توجه قرار گیرد.

اما نقطه مشترک در همه دیدگاه ها به نوعی نشانه ای است.
اگر رابطه زناشویی با یک مانع به نام خیانت به زنان مطابقت داشته باشد.
این رابطه قطعا محکوم به فروپاشی است.
مرکز ” مشاوره ستاره ایرانیان” تنها کلینیک شبانه روزی تخصصی و روانشناسی در ایران.

حفظ زندگی مشترک
در بهترین حالت، تصویر یک زن در ذهن ما شکل می گیرد که برای حفظ زندگی مشترک خود قربانی نمی شود و بچه های خود را از دست نمی دهد و همچنان با یک مرد خیانتکار زندگی می کند.

اگر شما خواننده عزیز به غیر از افرادی که در معرض خیانت زناشویی قرار دارند هستید و می خواهید به درمان خیانت بپردازید باید بدانید که استفاده از این چهار قانون ساده به عنوان یک نسخه می تواند زندگی شما را نجات دهد. البته، با توجه به این واقعیت است که این چهار قانون در نظر گرفته شده توسط فردی که خیانت می کند و توسط شخص دیگر باید توامان استفاده شود.

قانون حفاظت از همسر
اگر سعی نکنید یاد بگیرید و سپس این چهار قانون را دنبال کنید ، بهبود رابطه بعد از خیانت همسر شما تا حدودی غیرممکن خواهد بود.

در زیر موارد مهم را بررسی می کنیم:

قانون اول حفاظت نام دارد.

از همسرتان ناامید نباشید.

مطمئنا همه ما انسان ها با ویژگی های طبیعی. مانند عصبانیت، خودخواهی، ناعادلانه بودن و غیره را داریم. اما این توانایی ها تهدید جدی برای زندگی مشترک است و در واقع عشق ها طوفان هستند و می توانند گرمی روابط عاشقانه و عاطفی شما را با همسر خود را در پی داشته باشند.

دلایل خیانت همسر
با این حال، می توانید عشق به همسر خود برای همیشه از طریق نظارت و اجرای قانون حمایت محافظت کنید. بنابراین رفتار خود را انتخاب کنید که گرایش های مخرب مانند رفتار عصبانی، رفتارهای سوء رفتار، خودخواهی و غیره را اجتناب کنید و اطمینان حاصل کنید که از بین بردن این گرایشات روابط احساسی شما از بین نمی رود.

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-درمان خیانت





:: برچسب‌ها: برملا کردن خیانت , خیانت زناشویی , درمان خیانت ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: