بهترین مشاور کودک در تهران
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

بهترین مشاور کودک در تهران توسط مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به شما معرفی می شود. سلامت روان یکی از بخش های مهم سلامت کلی کودک است و تاثیر عمیقی بر سلامت روانی و موفقیت کودک درجامعه دارد.

بهترین مشاور کودک در تهران
سلامت روان یک کودک، وابسته به این است که چگونه فکر و احساس و عمل می کند و چون شخصیت یک فرد از همان دوران کودکی شکل می گیرد، بهداشت روان می تواند آثار بلند مدتی داشته باشد و در سنین بزرگسالی تاثیر گذارد.

کارکرد مغز در کودکی و تاثیر آن بر بزرگسالی
هنگام تولد اندازه مغز یک نوزاد، یک چهارم مغز یک فرد بزرگسال است و تا ۳ سالگی این اندازه سه برابر می شود، این رشد مغزی ارتباط نزدیکی با میزان و کیفیت تعاملات کودک با محیط و تجربه های مختلف او دارد.

مهم تر از اندازه مغز، مسیرها و رابطه ها بین سلول های مغزی است که در این دوران با سرعت و فشردگی بالا شکل می گیرد، ایجاد بیش از ۷۰۰ مسیر عصبی بین نورون ها در هر ثانیه، شبکه انبوه و در هم پیچیده ای از ارتباط های بین نورونی را بوجود می آورد.

بهترین مشاور کودک در تهران

تاثیر تجربیان کودک در رشد مغزی
تجربیات کودکان در این سال ها به خاطر شرایط ویژه رشد مغز بسیار ماندگار است و اثر آن تا بزرگ سالی باقی می ماند به همین دلیل چگونگی شکل گیری روابط کودک تا ۶ سال نخست زندگی بسیار مهم است و لازم است که والدین، مربیان، پرستاران و کل جامعه نسبت به اهمیت این سال ها حساس باشند، آگاهیشان را افزایش دهند و مهارت های لازم در ارتباط های کلامی و غیر کلامی باکیفیت را کسب کنند.

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-بهترین مشاور کودک در تهران





:: برچسب‌ها: روانشناس خوب کودک , مشاور خوب شهرک غرب , بهترین مشاور کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: