پیامی که چهره شما به جهان اطراف می دهد
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

همچنین تحقیق در مورد اینکه چه افرادی می توانند بهتر احساسات خود را مخفی کنند.

چهره ای که دارید همان چهره ای است که با آن متولد شده اید، اما پیامی که چهره ی شما ارسال می کند از قبل توسط ژن های شما تعیین نشده است. راجع به جراحی پلاستیک، مواد پرکننده ی زیرپوستی، یا بوتاکس که توسط پزشکان و متخصصان زیبایی انجام می‌شود، صحبت نمی کنیم. مگر آنکه عمل پیوند چهره انجام داده باشید و مجبور باشید تا آخر عمر خود با چهره ی خود کنار بیایید، اما پیام هایی که از حالات چهره ی شما به دیگران منتقل می شوند بیشتر از آنچه فکر می کنید در کنترل شما هستند.

پس از جنسیت، نژاد، و سن شما، این حالت های چهره شما هستند که بیشترین اطلاعات را در مورد شما در اختیار دیگران قرار می دهند. با در نظر گرفتن سن شما، فاکتورهای مختلفی همراه با ویژگی های جغرافیایی و عادات زندگی نقش دارند. فردی سفید پوست اهل فلوریدا یا آریزونا معمولا بسیار پیرتر از فردی با نژاد ایرلندی خواهد بود که بسیار کمتر در معرض اشعه ماورای بنفش خورشید قرار گرفته است. افراد سیگاری در سطح پوست خود چین چروک های بیشتر نسبت به افراد غیر سیگاری دارند، این موضوع در مورد استفاده از اتاقک های مخصوص برنزه کردن پوست نیز صادق است. کارهای ساده ای مانند گذاشتن کلاه می تواند موجب حفظ مولکول های حساس پروتیین پوست شود، که در صورت ازدست رفتن آنها پوست با هر روز قرار گرفتن در معرض خورشید به مرور استحکام و رنگ خود را از دست خواهد داد.

با این حال در مسئله ی پیری چهره، عوامل دیگری بجز مراقبت از پوست نیز می توانند به طور موثر دخالت داشته باشند. به گفته شفر و همکاران (2015) هرچه چهره ی جوان تری داشته باشید، سن بیولوژیکی شما نیز پایینتر است. کوکوشنل (موسس برند معروف به همین نام) این مسئله را به بهترین شکل بیان می کند: “چهره ی شما در 20 سالگی، همان چهره ای است که طبیعت به شما بخشیده است، اما این به خود شما بستگی دارد که این چهره را تا 50 سالگی هم حفظ کنید.”

منبع: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-پیامی که چهره شما به جهان اطراف می دهد





:: برچسب‌ها: مخفی کردن هیجانات , پیامی که چهره شما به جهان اطراف می دهد , چه افرادی می توانند بهتر احساسات خود را مخفی کنند ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: