رابطه سالم با همسر و دوستان چگونه به دست می آید!
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

تمامی انسان ها بدنبال این هستند تابتوانند روابط سالم رابرای خود داشته وبا درجه بندی که برای آن دارند زندگی خود را بنا کنند. گاهی یک رابطه دوستی بوده و گاهی یک رابطه عاطفی که منجر به ازدواج شده و روابط سالم زناشویی و رابطه سالم با همسر را تشکیل میدهد. گاهی هم رابطه بین فرزند وخانواده میباشد. مهم اینست که تمامی سعی ما برای داشتن یک رابطه سالم بوده وهست. تمامی تعاملات روزمره ما انسانها باهمین روابط شکل گرفته وتلاش ما برای بدست آوردن جایگاه خوب اجتماعی بمنظور بهبود این روابط در راستای برقراری یک رابطه شاداب وسالم است.

اما این رابطه سالم چگونه به دست میآید؟
اولین مرحله ازیک ارتباط این است که دوستان وطرف مقابلتان را بخوبی بشناسید به این منظور که ازطرز تفکر واهداف وی باخبر بوده و او نیز برای شناخت شما تلاش کند به این رابطه یک رابطه دو طرفه میگویند.وقتی شناخت کافی بدست بیاید شما با رفتارها وکارهای انان غریبه نبوده ومیتوانید رابطه خود را مدیریت کنید. درمرحله بعدی باید محترمانه برخورد کنید. بدانید همانطور که بادیگران رفتار میکنید باشما رفتار خواهد شد این یک قانون کلی درارتباطات دو طرفه میباشد. دریک رابطه سالم باید صادق باشید و همچنین کمی خودخواهی را چاشنی یک رابطه سالم قرار دهید. به یاد داشته باشید که اطرافیان برای داشتن یک رابطه سالم مهم هستند اما شما دراین میان باید خودتان را هم دوست داشته باشید وبه خود نیز احترام بگذارید و نیاز های اطرافیان راهم مدنظر قرار دهید.

شماره های تماس 01

هم کلاسیم در مورد من به دوستانم دروغ میگه
سلام من یه دوست و هم رشته ای دارم به اسم مهرناز او در دانشگاه نظر همه را نسبت به من عوض کرده در مورد من به دوستانم دروغ میگه اولین واکنشم این بود که باهاش بحث کنم و قطع رابطه ولی باز تکرار شد و هر روز بدتر میشه ازش متنفرم و از جمع هایی که او هست فراریم ولی او تقریبا هر جا من هستم هست لطفا راهنماییم کنین من رشتمو دوست دارم ولی بخاطر او تصمیم به انصراف گرفتم!!!

منبع: مرکز مشاوره و روانشناسی ایران-رابطه سالم با همسر و دوستان چگونه به دست می آید!





:: برچسب‌ها: رابطه سالم , رابطه سالم با همسر , روابط سالم زناشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: