درمان اضطراب و استرس و اهمیت آن در زندگی
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

قبل از مطالعه تست اضطراب را بزنید و بعد مطالب را به دقت مطالعه کند
استرس و اضطراب به خودی خود بد نبوده و میتواند باعث پیشرفت شود. زندگی بدون استرس ایده آل است اگر انسان بی تفاوت و بیخیال باشد اما وجود اضطراب بما می فهماند که در بعضی مسائل برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنیم و برخی مشکلات راحل نماییم ویا شاید تلاش ما برای آن موضوع به اندازه کافی نبوده و به همین دلیل استرس داریم! اما این استرس و اضطراب زمانی مشکل ساز میشود که روند عادی زندگی رابا دشواری همراه سازدو در فعالیتهای روز مره زندگی اختلال ایجاد نماید. باید بدانیم همین استرس و اضطراب بیش ازحد با کاهش عملکرد ما همراه شده و آن بازده را درهر کاری ازما ندارد بنابراین باید بااین استرس مقابله کرد اما برای نخستین گام باید دید که اصلاً استرس داریم یا نه وسپس راههای مقابله باآن را شناخت.

درمان از طریق تست اضطراب
برای فهمیدن وجود ویا عدم وجود استرس توصیه کارشناسان ما در مرکز مشاوره اینست که درابتدا به بررسی زندگی روزمره خود پرداخته و جایگاه استرس را درآن بررسی کنند البته توصیه اصلی ما این است که بامراجعه به مرکز مشاوره و دادن تست اضطراب و تست استرس ، از وجود و یا عدم وجود این مشکل در خود اطلاع پیدا کرده و میزان آن را بسنجند سپس با به کار گیری یکی از روش های پیشگیری و درمان اضطراب و درمان استرس مانند ، شناسایی شخصیت خود ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس ، ورزش ، ایجاد حس شوخ طبعی و ایجاد جسارت در خود را انتخاب کرده و زیر نظر مشاوران مرکز مشاوره و کارشناسان مربوطه یک بار برای همیشه زندگی خود را از استرس بیش از حد پاک کرده و آرامش را احساس کنند.

شماره های تماس 01

فرزند من ۸ سالشه مواقعی که امتحان داره شدیدحالت تهوع داره وبسیاربالامیاره وپاهاش میلرزه
سلام فرزند من ۸ سالشه مواقعی که امتحان داره شدیدحالت تهوع داره وبسیاربالامیاره وپاهاش میلرزه ونمره برای ما اهمیت نداره و به خودش هم گفتم

منبع: مرکز مشاوره و روانشناسی ایران-درمان اضطراب و استرس و اهمیت آن در زندگی





:: برچسب‌ها: درمان اضطراب , تست اضطراب , اضطراب ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: