شناخت شخصیت از روی انگشتان
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

چند روزه پیش در خیابان خانمی با سر و وضعی تروتمیز جلوی مرا گرقت و گفت که روانشناس است و بعد در مورد اسرار کف دست انسانها صحبت کرد و کارت ویزیتی به من داد. او که خودش را یک روانشناس تجربی معرفی می کرد گفت که می تواند از روی خط و خطوط دستانم بخت و اقبالم را پیش بینی کند و به من بگوید که خواستگارانم چه جور آدمهایی هستند. اما من که به کف بینی باور ندارم، مطالعه نتیجه کار دانشمندن روزنامه گاردین قابل قبول تر از گوش دادن به سخنان یک روانشناس تجربی می باشد.اگر شما هم مانند من به دانشمندان اعتماد دارید این مطلب را با ما بخوانید. دانشمندان و پژوهشگران می گویند که با بررسی انگشتان خواستگار شما می توانند سر از اسراز زندگی و شخصیت او در بیاورند.

آیا بر روی انگشتهای پای او لکی وجود دارد؟
زمانی که انسانها افسرده هستند، بهنگام راه رفتن وزن خود را بر روی جلوی پا می اندازند. در این حالت لکه های پوستی تیره ای روی مفصلهای انگشت های پا بوجود می آیدکه دلیل خستگی روحی و افسرده بودن آنهاست.اگر کسی که خواستگار شماست لکه هایی بر روی انگشتان پایش دارد، مواظب باشید زیرا اگر او سعی در درمان خود نکند ارتباط شما با او جز خستگی برای شماچیزی به ارمغان نخواهد آورد. وقتی با فردی افسرده که به درمانهای پزشکی ایمان ندارد ارتباط داشته باشید نقش شما برای او مانند یک درمانگر خواهد بود. و اگر هم تمام سعی تان را برای معالجه او بکار برید باز هم نخواهید توانست در معالجه او کمکی بکنید و تنها انرژی شما روز به روز کمتر خواهد شد.

آیا انگشت حلقه (یعنی سومین انگشت دست چپ) او بلند است؟
اگر خواستگار شما دارای چنین خصوصیتی است بدانید که افسردگی و سرطان پروستات در انتظار اوست. درست است که از نگاه کردن به انگشتان پای او می توانید به روحیه او پی ببرید اما با نگاه کردن به انگشتان دست او نیز می شود به وضعیت سلامتی اش پی برد. پژوهشگران می گویند با بررسی طول انگشت های دست یک مرد می شود به سلامتی بودن یا نبودن او پی برد.


محققان دریافته اند که مردان دارای انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلفه ، ۳۳ درصد کمتر از سایر مردان به سرطان پروستان مبتلا می شوند. از سوی دیگر احتمال مبتلا شدن به سرطان پروستان در مردانی که دو انگشت اشاره و حلقه انها به یک اندازه بلند است ۱۹ درصد بوده و مشابه مردانی است که انگشت اشاره آنها کوتاه تر است . دانشمندان بر این باورند که مردانی که دارای انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه هستند بیشتر در معرض مبتلا شدن به افسردگی هستند زیرا طول انگشت حلقه و اشاره ارتباط مستقیم با اندازه تستسترون در بدن آنها قبل از تولد دارد و مقدار وجود این هورمون می تواند خطر مبتلا شدن به سرطان پروستان و افسردی را مشخص کند.

آیا انگشت دوم در پای راست خواستگارتان بر روی زمین قرار دارد؟
این انگشت به شما می گوید که آدمها از این دنیا چه توقعی دارند. این انگشت را انگشت آرزو می نامند. اگر آرزوهای او در این دنیا برآورده شده باشد، انگشت ذوم از پای راست او با زمین تماس دارد، ولی اگر این انگشت از زمین فاصله دارد و یا اینکه با انگشت سوم نیز فاصله دارد، خواستگار شما سعی دارد که احساسات خود را از زندگی حقیقی سوا نماید.
آیا شما علاقه مند هستید که همسر آینده شما در سرش آرزوهای زیاد داشته باشد و بهمین خاطر در تمام مدت بدنبال پیشرفت باشد، انگشت دوم از پای راست او دلیلی بر این امر است. از سوی دیگر با توجه به این انگشت شما می توانید دریابید که او چه اندازه زندگی خود را برمبنای عواطف و آرزوهایش می داند و یا چه اندازه خودش را از آنها دور می کند.

منبع: مرکز مشاوره و روانشناسی ایران-شناخت شخصیت از روی انگشتان





:: برچسب‌ها: شخصیت شناسی انگشتان , تست شخصیت , تست روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: