نشانه های سرد شدن زن از مرد| راهکارهایی که نمی دانید
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

از دست دادن عشق یکی از گیج کننده ترین احساساتی است که می توانیم در زندگی تجربه کنیم. با این حال، بسیاری از زنان، به دلایل بسیاری احساس می‌کنند که گویی جادوی عشق از بین رفته است. قبل از اینکه نشانه های سرد شدن زن از مرد را بررسی کنید فکر کنید که آیا می توانید شرایط را تغییر دهید یا نه.

فقط به این دلیل که هیجان جدیدی را تجربه می کنید به این معنی نیست که با شخص دیگری هیجانی بهتری را می توانید تجربه کنید. ممکن است تصور کنید که چیزهای زیادی را در ازدواج از دست داده اید و کنار شخص دیگری ممکن بود خوشبخت تر بشوید.
به خاطر داشته باشید که زندگی مشترک دست انداز و مشکلات زیادی دارد و باید در کنار یکدیگر این مشکلات را پشت سر بگذارید.

نشانه های سرد شدن رابطه عاشقانه
اگر احساس می کنید که زندگی شما به سمت سردی پیش می رود در مرحله اول بهتراست که فکر خود را تغییر دهید. موارد زیر همه شاخص هایی می باشند که نشان می دهد باید بر رابطه خود کار کنید:

دیگر از فکر کردن به شریک زندگی خود مانند گذشته لذت نمی برید.
شما منتظر گذراندن زمان با هم بودن خود نیستید.
اهداف و برنامه های یکسانی برای آینده خود ندارید و از صحبت در مورد آن ها اجتناب می کنید.
ویژگی های کوچک و جزئی همسرتان شروع به آزار شما می کنند.
دیگر به راه های جدیدی برای خوشحال کردن او فکر نمی کنید.
به شخص دیگری فکر می کنید.
ارزیابی احساسات| علت سرد شدن رابطه زناشویی
ممکن است دلایل زیادی برای احساس شما وجود داشته باشد، به خصوص اگر شریک زندگی شما آنچه را که نیاز دارید برای شما فراهم نکند. اما قبل از اینکه دست به کار شوید، به خاطراتی که باهم داشته اید خوب نگاه کنید و کمی وقت بگذارید تا تصمیم بگیرید آیا این رابطه ارزش حفظ کردن دارد یا خیر.

قبل از اینکه رابطه پرشور شما سرد شود، به علائم هشداردهنده ای توجه کنید که پیشبینی می کند رابطه شما به سمت سردی می رود. آیا رابطه جنسی برای شما و همسرتان به خاطره ای دور تبدیل شده است؟ آیا به ندرت با یکدیگر رابطه جنسی برقرار می کنید؟ رابطه جنسی بخش مهمی از هر رابطه است، بنابراین اگر رابطه جنسی شما کاهش یافته است، احتمالاً دلایل عاطفی زیربنایی برای آن وجود دارد.

مشکلات ارتباطی و انتظارات غیرواقعی دو طرف از اصلی ترین دلایلی است که افراد رابطه جنسی خود را کاهش می دهند. اما کارهایی وجود دارد که می توان برای جلوگیری از این اتفاق انجام داد.

سرد شدن از یکدیگر می تواند به سرعت و به طور غیرمنتظره اتفاق بیفتد، به خصوص اگر زندگی شما شامل تغییراتی در بچه ها، کار، سرگرمی ها، اهداف و ارزش ها باشد. در ازدواج، سرد شدن رابطه ممکن است برای زنان دشوارتر باشد که با آن کنار بیایند یا حتی بپذیرند که در حفظ احساسات خود به همسرشان مشکل دارند.

نگاهی به سن
بسیاری از مشاوران ازدواج توصیه می کنند که برای ازدواج بهتراست تا 25 سالگی صبر کنید. دیگران می گویند 30 سالگی بهترین زمان می باشد. البته بلوغ احساسی با سن مشخص نمی شود اما بهتراست که این اعداد را در نظر بگیرید.

سعی کنید سریع تصمیم نگیرید و از مشاور کمک بگیرید. ویژگی هایی از همسر خود را که دوست دارید مرور کنید و به آن ها فکر کنید و به یاد داشته باشید که هر رابطه ای ارزش تلاش دارد.

علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی نی نی سایت
بیش از حد انتقادی بودن
بیان مداوم احساس خود در مورد ویژگی های منفی همسرتان راهی برای برقراری ارتباط نمی باشد بلکه همسرتان را تخریب می کند. اگر سبک ارتباطی شما باعث می شود همسرتان احساس بی ارزشی می کند و عزت نفس او را کاهش دهد، به مرور عشق همسرتان را از دست می دهید.

منبع:کانون مشاوران ایران-نشانه های سرد شدن زن از مرد| راهکارهایی که نمی دانید





:: برچسب‌ها: سرد شدن زن از مرد , رابطه زناشویی , سرد شدن رابطه عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: